Announcement

Collapse
No announcement yet.

Watertapinstallatie (395) Drinkwaterinstallatie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Watertapinstallatie (395) Drinkwaterinstallatie

Mis de drinkwatermeter als bouwdeel. Graag bouwdeel aanmaken (sensor 1490) Maar ook meerdere bouwdelen aanmaken breektank, hydrofoorpomp, filter etc)

Beste Jan Swieringa.

Allereerst bedankt voor het wijzigingsvoorstel om de NEN 2767 te optimaliseren. Begrijpelijk dat u de decompositie wilt muteren zodat deze een betere toepassing krijgt. Wij ontvangen jaarlijks dergelijke mutatievoorstellen en ik wil u meenemen in een ontwikkeling hierin. Er loopt een initiatief m.b.t. vaste relaties en optionele relaties. Dit houdt in dat de NEN 2767 een vaste set aan relaties tussen beheerobjecten/ elementen en elementen/ bouwdelen serveert en gebruikers zelf kunnen kiezen uit optionele relaties. De achterliggende gedachte is dat de relaties beheerobjecten/elementen/ bouwdelen nooit volledig is.

De vaste set aan relaties zijn er in de werkelijkheid altijd en de optionele soms.

Daarbij kom ik terug op uw wijzigingsvoorstel. Graag wil ik weten wat de vaste relaties zijn bij een watertapinstallatie. Wilt u hiervoor een formulier mutatievoorstel invullen, PDF'en en uploaden op deze pagina? Zie deze link: https://www.nen2767-4.nl/downloads/F...EN2767_V1.xlsm

Alvast bedankt.

Comment

Working...
    X